Може ли да се поръча продукт, който не е наличен на страницата или е недостъпен?

Обикновено не приемаме поръчки за продукти, които са недостъпни.

Ако имаме възможност да поръчаме дадения продукт в предвиденото време и при транспарентни условия, тогава този продукт се показва на страницата със статус 'по поръчка' и може да бъде поръчан по нормален начин.
Ако продуктът е със статус 'недостъпен' или го няма на страницата, обикновено това означава, че нямаме точна информация кога (и дали въобще) ще се появи и каква ще бъде цената му.
Тъй като се стараем да реализираме поръчките ефективно и при прозрачни условия, а не да даваме обещания без покритие, не приемаме поръчки за недостъпни продукти.

Опцията информирай ме, когато продуктът е достъпен

Вместо желанието Ви да поръчате нещо неостъпно, ние Ви предлагаме да се възползвате от опцията 'информирай ме, когато продуктът е достъпен'. На страницата на всеки недостъпен продукт има съответен бутон и прозорче за въвеждане на е-mail адреса (освен, ако сте логнат - тогава не е необходимо да го въвеждате).
Когато регистрираме молба за уведомяване, веднага щом продуктът се появи, информацията ще бъде изпратена автоматично.

Не забравяйте, че стандартно върху страницата се показват само достъпните продукти. Ако не можете да намерите продукта, за да регистрирате молба за уведомяване, променете съответния филтър в опциите за търсене.

Също така не приемаме телефонни или изпратени по е-mail молби за уведомяване.

Понякога за един ден през нашия склад преминават повече от хиляда продукта.
Не сме в състояние за всеки един от тях да преглеждаме бележките и да проверяваме, кой потенциално би могъл да бъде заинтересован от нещо, затова единствената опция за получаване на уведомление е нашата автоматизирана система. Предварително Ви благодарим за разбирането.

Два изключителни случая

  • Ако дадената позиция е новост или се отнася за марка, включена в нашата оферта, но я няма на нашата страница, вероятно скоро ще се появи. Можете също така да се обърнете със запитване към нас - може да сме пропуснали нещо...
  • Ако дадена марка не е включена в нашата оферта, това означава, че не сътрудничим с нейния доставчик. Ние сме отворени към предложения за разширяване на офертата. Затова, ако предложението е интересно, можем да установим сътрудничество, но единични продукти не поръчваме.

Графика с историята на достъпността

На страницата на всеки продукт се намира графика на достъпността. Запознайте се с нея, тъй като предоставя много информации.

  • Когато продуктът се появява и изчезва редовно, това означава, че се опитваме да поддържаме предлагано количество адекватно на търсенето, но може да има временен недостиг. Ако в момента е недостъпен, погледнете историята на по-ранните доставки - можете да оцените честотата им и по този начин да прецените момента, в който може пак да се появи в офертата.
  • Когато продуктът е недостъпен от няколко месеца или никога преди това не е бил достъпен, това означава, че продуктът е недостъпен при дистрибутора (завършено производство или не се внася поради нисък интерес) или сме приключили сътрудничеството с дадения доставчик. В този случай няма смисъл да ни питате, дали този продукт може да бъде доставен, тъй като липсата му при дистрибутора означава, че няма откъде да го получим.
    Изключение са само резервните части за някои инструменти.
  • Възможни нетипични ситуации в графиката:
    • Върху графиката не се вижда доставка, а въпреки това продуктът променя статуса си на достъпен. Обяснение: продуктът е бил резервиран, но не е бил закупен, а срокът на резервацията е изтекъл.
    • Продуктът е достъпен през цялото време, а от месеци наред (или дори от няколко години) няма отбелязани доставки. Обяснение: при последната доставка е получено количество, отговарящо на нуждите за дълъг период от време, например купили сме голямо количество продукт от ограничена серия, който след изчерпване на количествата няма да бъде достъпен на пазара.
Назад