Защо има необходимост от авансово плащане и задължително ли е да го платя?

Ако сте наш Клиент и вече имате положителна история на покупките, можете да направите резервация без необходимост от авансово плащане, но общата стойност на резервираните стоки не може да надвиши определения лимит.
Лимитът се определя от системата автоматично въз основа на Вашата история на покупките и ще се вижда на страницата винаги, когато искате да резервирате някой от продуктите.


Когато сте нов Клиент или сте превишили лимита, системата ще Ви помоли да направите авансово плащане.
След като направите резервация, под списъка на резервираните продукти ще се появи бутон 'Декларирай авансово плащане'. Трябва да го кликнете и да следвате инструкциите, посочени върху страницата.

Забележка: Плащанията трябва да бъдат извършени до последната стотинка в съответствие с обявената стойност на авансовото плащане, а в случай на плащане по банков път не забравяйте да посочите идентификационния номер на авансовото плащане в заглавието на превода. В противен случай системата може да не осчетоводи правилно плащането или да забави осчетоводяването.

Забележка: Не е необходимо да плащате аванс за всяка отделна позиция. Можете да направите много резервации и да направите общо плащане, когато решите, че списъкът с резервациите вече е готов.

Забележка: Авансовото плащане (ако се изисква) трябва да се извърши в срок от 7 дни. В противен случай резервацията се анулира, а до момента на получаване на авансовото плащане резервацията е неактивна.

Платените авансови плащания ще бъдат приспаднати от крайната сума за заплащане в момента на реализация на финалната поръчка на резервираните продукти.

Назад