Резервираният продукт вече е достъпен, как да заявя финална поръчка за него?

Резервацията, както показва самото название, е само резервация. Нищо не изпращаме, само резервираме.

Забележка: Първо трябва да се уверите, че продуктите действително са доставени на склад и резервирани.
Това можете да направите като се логнете във Вашия акаунт и посетите подстраница 'Моите резервации'.
Резервацията трябва да бъде със статус 'готово, можете да поръчвате'.

Какво да направите по-нататък - просто да добавите продукта в кошницата, както всяка друга позиция от текущата оферта.
Ако са резервирани последните бройки от дадения продукт, те ще се виждат в текущата оферта като недостъпни. Тогава единствената възможност да ги добавите в кошницата е да влезете в подстраница'Моите резервации', където ще се виждат.

Забележка: Когато заявявате поръчка на продукти от списъка с резервациите, трябва да бъдете логнати. В противен случай Вие ще бъдете съвсем непознато лице за системата и няма да бъдат взети предвид нито резервациите нито авансовото плащане за тях.

Назад