Да видите състоянието на комплектност на поръчката, точните дати на готовност за изпращане на отделните продукти. При необходимост самостоятелно да коригирате поръчката, да добавяте, премахвате, променяте количеството на продуктите. Самостоятелно да добавите нови поръчки към все още не изпратените, като по този начин спестите разходи за доставка

Панел за самообслужване

Всеки типичен интернет магазин позволява онлайн:

  • проверка на статуса на реализация на поръчката
  • проверка на статуса на плащането и извършване на плащане
  • следене на пратката

Нашият, разбира се също, но при нас имате пълен достъп да редактирате Вашата поръчка чак до момента на нейното изпращане.
Какво повече можете да направите от нашия панел за самообслужване?

  • Да проверите прогнозираната дата на изпращане и доставка на поръчката.
    При нас всичко е ясно, не е необходимо да питате, дали продуктът е достъпен, колко време трябва да чакате, докато го получим и т.н.
    Веднага на страницата виждате деня, в който куриерът ще Ви докара пратката до вратата.
  • Да проверите състоянието на комплектуване на поръчката.
    В случай, когато сме поръчали много позиции от различни доставчици, можете да проверите точната дата, кога всеки отделен продукт от Вашата поръчка ще пристигне при нас и ще бъде готов за изпращане.
  • Да добавяте поредни продукти към поръчката, очакваща изпращане.
    В последния момент сте си спомнили за поредната дреболийка, която Ви е нужна? Няма проблем, не е необходимо да плащате за поредна доставка, достатъчно е да допишете продукта към актуалната поръчка, докато все още не е изпратена.
  • Да премахвате продукти от поръчката или да анулирате цялата поръчка.
    Променили сте мнението си или поръчката Ви е нужна по-бързо и не искате да чакате на доставката на една позиция, която блокира изпращането на поръчката?
    Просто премахвате продукта от поръчката или го премествате в резервациите в поредната поръчка, която планирате да заявите в бъдеще.
  • Да резервирате продукти.
    Не искате някой да Ви изпревари и да купи последната бройка, но също така не искате все още да изпращаме поръчката, защото планирате да купите още нещо в най-близките дни?
    Това също не е проблем. Можете да отложите изпращането на поръчката до 14 дни и самостоятелно да допишете към нея поредните продукти.
    Искате да резервирате нещо за по-дълъг период от време? Независимо от възможността за отлагане на изпращането на поръчката разполагаме със система за резервации, в която след частично заплащане за продукта можете да го резервирате дори за половин година.
  • Да смените начина на плащане.
    Избрали сте за начин на плащане предварително плащане, но поради някакви причини не можете да направите плащането? Можете самостоятелно да промените начина на плащане на наложен платеж или обратното.
  • Да смените начина на доставка и адресните данни.
    Объркали сте адресните данни или искате да получите пратката не в къщи, а на работа - преди да бъде изпратена пратката можете да редактирате адреса и да смените спедитора.
    Вашият адрес е труден за намиране? Напишете инструкция за куриера, която ще бъде разпечатана върху товарителницата.
  • Да редактирате съдържанието на фактурата
    Можете да изберете, кои позиции да бъдат върху фактурата (за останалите ще бъде издадена касова бележка).
    Също така можете да смените адресните данни за фактурата и можете да разпечатате фактурата директно от нашия сайт.
    Ако за извършване на плащането Ви е необходима фактура проформа, нея също можете да изтеглите директно от нашия сайт.
  • Нетипични нужди?
    Директно в сайта можете да проверите, кой се грижи за Вашата поръчка, да добавите забележки за нашия персонал
    или, когато не можете да направите самостоятелно нещо от панела за самообслужване, да изпратите съобщение посредством специален комуникатор,
    който ще свърже Вашето съобщение с поръчката и ще гарантира, че тя няма да се загуби, никой няма да забрави за нея и т.н.

Вичко това (освен дългосрочните резервации) можете да направите, дори ако нямате регистриран акаунт.
След заявяването на поръчката на Вашия e-mail адрес ще бъдат изпратени специални линкове за достъп, които ще позволят въвеждане на самостоятелни промени, а същевременно ще предпазват от нежелателно извършване на промените от неупълномощени лица.


Как да включа панела за самообслужване?

- логнете се и посетете подстраница "моите поръчки"
- когато нямате акаунт, кликнете върху съответния линк в съобщението, потвърждаващо поръчката, което автоматично Ви е изпратено в момента на заявяване на поръчката.

Назад